__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Tack ska ni ha alla läsare

tisdag, januari 17, 2006

Tack ska ni ha alla läsare


Teame2 - bloggen
har överstigit 10.000 besök


Det är med stor glädje jag noterar att den här bloggen har passerat 10 000 besökstillfällen.
Varmt tack ska ni ha alla ni som stöttar kampen tillsammans med, och för, alla arbetslösa i landet.

Därtill vill jag tacka de tidningar som har valt att publicera de artiklar jag skrivit. Detta är några exempel på sådana, men jag återkommer inom en snar framtid med hänvisningar till fler.

A) Trelleborgsallehanda B) Motalatidning C) Ystadsallehanda
D) Skaftötidning E) Motalatidning F) Dagensarbete
G) Skaftötidning
H) Motalatidning I) Ystadsallehanda
J)
Kristianstadsbladet K) Skaftötidning L) Trelleborgsallehanda
M)
Linkopingstidning N) Falukuriren O) Ystadsallehanda

Motargument till en av mina insändare återfanns i BT, Borlängetidning

Därtill har jag läst ett antal kommentarer varav detta är ett par av dem. Det här publicerades i Trelleborgsallehanda. Och den texten i Skaftötidning.

Någonting säger mig att manuset till boken "Aktiv Jobbpaus" kommer att nå ut till "folket" en dag...

E Eklund





Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Klockan onsdag, 18 januari, 2006 , Anonymous Anonym sa...

Grymt
Har läst en del av Passagen Debatt - inläggen och trodde att det satt en man vid tangentbordet bakom ditt nick teame2
Där ser man där ser man

 
Klockan fredag, 20 januari, 2006 , Anonymous Anonym sa...

GRATTIS !

Delade den förra kommentarens uppfattning länge. Någonting sa mig att du var en man, men om det är du på bilden så är du alltså inte det.

Tack, du har vrängt utochin på många av mina verklighetsbilder tjejen.

/YR

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida