__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: En tids uppehåll

måndag, mars 23, 2009

En tids uppehåll

Nu var det ett tag sen...

Jag har haft det lite jobbigt, med svåra olidligt smärtor på ryggraden. Därför har jag legat på sjukhus fem dagar och äntligen börjar medicineringen att bita så jag ska få komma hem igen imorgon. Därefter blir det nog en sväng till Jubileumskliniken på Sahlgrenska för att få strålbehandling mot det område som orsakar plågorna.

Tur att man lever på 2000-talet säger jag bara. Tänk förr i tiden - hur sjuttsingen hanterade man sånt här då? Morfinet fanns såklart, men när inte ens det funkade?!

Jag återkommer när jag har hämtat mig. Just nu fokuserar jag bara på att bli bättre. Bloggen får vila tills vidare.

E Eklund


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 kommentarer:

Klockan onsdag, 07 april, 2010 , Anonymous Annika sa...

Mkt intressant blogg! Blir själv arbetslös den 15 april....// 36 årig arbetsför tjej i GBG.

 
Klockan onsdag, 07 april, 2010 , Anonymous Annika sa...

Krya på dig glömde jag skriva!

 
Klockan söndag, 02 oktober, 2011 , Anonymous gratis bingo sa...

Krya på dig , älskar din blogg !!!


lite tidsfördriv : Gratis Bingo , inga krav på egen insättning .

mvh andersson.

 
Klockan onsdag, 22 april, 2015 , Anonymous Webbs sa...

Hoppas allt är bra nu. Riktigt trevlig blogg!

Mvh

 
Klockan onsdag, 03 november, 2021 , Blogger Helene Halldin sa...

Min vän (och avlägsna släkting :) )har läst så många av dina bloggar idag. Saknar dig verkligen och tänker på dig ofta. Har fortfarande våra konversationer sparade i telefonen. Kan inte förmå mig att ta bort dina ord. Jag hälsade på dig i somras och lämnade en liten skyddsängel att vaka över dig . Vi ses i Nangijala. Kram.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida