__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Efter lång tids sjukfrånvaro...

fredag, juni 27, 2008

Efter lång tids sjukfrånvaro...

Jag är tillbaka igen!
Cancer i lymfkärl och på skelettet har varit och är orsaken till min frånvaro från bloggen.
Nu är jag piggare, även om jag inte är frisk eftersom skelettcancern är kronisk, elakartad och därmed obotlig. Det är såna smällar man får ta...

/Elisabeth

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentarer:

Klockan torsdag, 03 juli, 2008 , Anonymous Anonym sa...

Grattis på din födelsedag den 29/6 2008.

Min telefon klarade inte vår senaste sms kommunikation......


Niclas

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida