__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Utanförskap från arbetsmarknaden

måndag, oktober 06, 2008

Utanförskap från arbetsmarknaden


I min nya levnadssituation som förtidspensionär har jag andra saker att tillföra arbetslöshetsdebatten än tidigare. Som verksam eller anställd hade man blicken
riktad åt ett annat håll.
Idag har jag all tid i världen att ägna åt reflektion och eftertanke. De som har jobb
har fullt upp och de får knappt tiden att räcka till. Ett ekorrhjul som aldrig tycks stanna.
Samtidigt hotar en lågkonjunktur och arbetslöshetssiffrorna bara växer och växer.
Stannar det på 8%?

E Eklund
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Klockan söndag, 26 oktober, 2008 , Anonymous Anonym sa...

Välkommen tillbaka !

Kram Camilla

 
Klockan torsdag, 06 november, 2008 , Anonymous Anonym sa...

Hej Elisabeth!
Det är med ett visst mått av oro jag skriver till dig efter att mycket vatten runnit under broarna. Jag har tänkt på dig och undrat hur du har det och gjort några försök att hitta dig, men det är först nu som jag på riktigt gjort slag i saken.
Bloggar är inte min starka sida så jag vet inte riktigt vad som händer, men jag skulle väldigt gärna tala med dig. Om du vill får du gärna mejla mig på martin.arnell@eu.jll.com

Många vänliga hälsningar
Martin Arnell

 
Klockan torsdag, 06 november, 2008 , Anonymous Anonym sa...

hej igen E!
DU kan leta upp oss Maria och mig och ringa hem naturligtvis.
Martin igen

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida