__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Glimmer & bling-bling

onsdag, januari 25, 2006

Glimmer & bling-bling


Vad döljer sig bakom klyschorna?


JAG ÄR MYCKET STRESSTÅLIG:
Jag går på lugnande och när jag inte gör det biter jag konstant på naglarna, tar megakaffepauser och kedjeröker.

SÖKER ETT JOBB DÄR JAG FÅR ANVÄNDNING AV MINA LEDAREGENSKAPER OCH MIN ORGANISATIONSFÖRMÅGA :
Jag snackar för mycket och det funkar liksom bäst på jobbet när jag talar om för andra vad de ska göra.

JAG HAR LÅNG ERFARENHET AV KONTORSGÖROMÅL:
Man kan ju Microsoft Office liksom.

JAG ÄR BRA PÅ ATT HUGGA I, ÄR ÄRLIG OCH LOJAL:
Jag snattar kontorsmaterial.

JAG ÄR STOLT ÖVER MIN ARBETSINSATS:
Jag skyller mina misstag på andra för jag ÄGER.

JAG ÄR BALANSERAD OCH FOKUSERAD:
Jag har rökelse och kristaller på mitt skrivbord och gör Tai Chi i lunchrummet.

JAG HAR SINNE FÖR HUMOR:
Jag kan några helt sjuka skämt och kommer ihåg vissa delar av ett par snuskiga vitsar…öhhm…de jag drar jag om och om igen… men är dålig på att berätta så det blir mest jag som garvar.

JAG ÄR MOBIL OCH ANPASSNINGSBAR:
Sedan jag lämnade kåken är vad som helst bättre.

JAG ÄR FLEXIBEL:
Jag har bytt jobb grymt ofta. Följer mina ingivelser typ.

JAG ÄR MOTIVERAD ATT GÖRA RESULTAT OCH PRESTERA BRA:
Så snart jag hittar ett bättre jobb pyser jag härifrån.

JAG ÄR AKADEMIKER :
Jag hoppade av högskolan för det där funkade ju bara inte.

TACK FÖR ATT DU TOG DIG TID ATT TRÄFFA MIG: Kom igen då pucko! Ge mig en chans att få jobba här.

JAG SER FRAM EMOT ATT FÅ HÖRA AV ER IGEN:
Typ, jag kan ju lika gärna hålla andan i hundra år som å gå där å vänta på ditt idiotiska formella brev där ni tackar för mitt intresse och önskar mig lycka till med min framtida karriär någonannanstans. Såna har man sett några hundra nu duuuuu…

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida