__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Glimmer & bling-bling

fredag, februari 17, 2006

Glimmer & bling-bling

Fyrtiotalistens sekreterare skrev följande:

Om jag har händerna fulla av papper, lådor, mappar, böcker eller annat kontorsmaterial, öppna inte dörrarna åt mig. Att öppna dörrar samtidigt som jag balanserar det andra ger mig god övning i förmågan till simultankapacitet.

Om du ger mig mer än tio uppgifter samtidigt, ge mig ingen indikation om prioriteringsordnig. Låt mig gissa.


Om min arbetsinsats gör dig nöjd, håll det för dig själv. Läcker det ut skulle det kunna kosta ett karriärlyft.

Om min arbetsinsats gör dig missnöjd, berätta för alla. Jag gillar när mitt namn är aktuellt vid fikarumskonversationer.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida