__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Glimmer & bling-bling

måndag, februari 13, 2006

Glimmer & bling-bling


Van vid ansvar


Arbetsgivaren vände sig till den eventuellt nyanställde på tjänsten och berättade:

”Den här tjänsten kräver en ansvarsfull person.”

Och svaret blev: "Jag är just den ni behöver, det kan jag säga direkt. På mitt förra jobb sa man om precis allting som gick snett att det var jag som var ansvarig.”



2 kommentarer:

Klockan tisdag, 14 februari, 2006 , Anonymous Anonym sa...

Är det dina fötter?

 
Klockan tisdag, 14 februari, 2006 , Blogger Teame2 sa...

he he

Nej, det är en annan och för mig okänd fotograf denna gången. Annars är drygt hälften av bloggens foton mina egna, dock inte detta!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida