__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Jag erbjuder att översända byggstenarna

onsdag, mars 01, 2006

Jag erbjuder att översända byggstenarna


Hej!


Efter att ha fått många personliga jobbsökningsrelaterade förfrågningar från oväntade håll har jag förstått er arbetslösas behov av mer precis stöttning. Jag kan omöjligen besvara alla mail individuellt, det finns inte en chans att praktiskt lösa det för mig. Det är så många att det skulle ta alldeles för mycket tid och kraft i anspråk och många har hört av sig utan att jag ens hunnit svara i samma takt. Hoppas ni inte tagit illa upp. Jag hjälper gärna i den mån jag kan och förmår ska ni veta.


Jag satte därför samman ett anpassat material i form av ett häfte med modern jobbsökningsmetodik, arbetsbeskrivningar och konkreta förslag och tips som jag skickar ut i ett vanligt brev. Utskicket innebär att vi gör verklighet av de konkreta råd om tillvägagångssätt som jag nu fått så oerhört många spontana intresseanmälningar kring. Vid förfrågan översändes det egenkomponerade och specialanpassade häftet per post.
På förekommen anledning erbjuder jag dig alltså ett förutsättningslöst utskick om alternativ jobbsökning.


Jag erbjuder att översända byggstenarna i metodiken i ett lättbegripligt underlag för att möjliggöra din fortsatta jobbsökning efter ett beprövat arbetssätt som bidrar till att nio av tio personer når en ny lösning.

Du kan på så vis pröva att söka jobb efter andra jobbsökningsmetoder än de traditionella som innebar att man sökte jobb via annons och konstruerade rekryteringsprocesser, men som bara bidrar till tio procent av alla landets rekryteringar.


Finns intresse för att ta del av konkreta råd, tips och förslag i ett utskick som jag skickar hem till er så skriv och anmäl intresse för sådan på min mailadress:


info@teame2.se


E Eklund






Andra bloggar om:

4 kommentarer:

Klockan torsdag, 02 mars, 2006 , Anonymous Anonym sa...

JAG HAR FÅTT JOBB! Tack Eklund!
När jag ringde till AF lät han (min platsförmedlare) närmast förvånad. Tror jag det, eftersom han möjligen hjälper 3% till nytt jobb av alla de han träffar...

Detta arbete ersätter någon som skall sluta, via en kompis som känner någon som känner någon. Helt och hållet informellt, ingen CV, inga ref. andra än de från min vän. Intervjun varade i över tre (3!) timmar och då förstod jag att jag låg rätt bra till...)

P+K,
/Robert

 
Klockan torsdag, 02 mars, 2006 , Blogger Teame2 sa...

Varmt grattis!
Det var roligt att höra.

Hälsningar
E Eklund

 
Klockan torsdag, 02 mars, 2006 , Anonymous Anonym sa...

När svarar du då?

 
Klockan torsdag, 02 mars, 2006 , Anonymous Anonym sa...

Ger du mig ett jobb så har du en anhängare till de där gospel och halleluljatonerna.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida