__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Cancer för mig

söndag, januari 25, 2009

Cancer för mig

Att leva med en dödlig sjukdom är väldigt speciellt.

Då jag fick beskedet sjönk jag ner i en djup depression. Numera vaknar jag med glädje. Det första jag tänker på är att jag får vara närvarande i mina två tonåringars liv och det fantastiska med att kunna stå och gå igen.

Idag kan man läsa följande på Passagen.


CITAT:
Cancer är en av världens mest fruktade sjukdomar just eftersom den är oförutsägbar och kan drabba vem som helst, gammal som ung. När någon i ens närhet drabbas kan det vara skönt att dela sina tankar och känslor med andra i samma situation. SLUT CITAT

Och när man klickar vidare kan man läsa och skriva inlägg för att dela med sig av sina erfarenheter och dessutom har de samlat artiklar att läsa.


Cancer för mig...är att välja hur man förhåller sig till det. Jag inbillar mig att det hjälper att försöka se det positiva och att försöka lägga oron åt sidan. Fast det kan vara lättare sagt än gjort ibland så är man skyldig sig själv att göra sitt bästa. Det underlättar för omgivningen och det bidrar till ett friskare liv den tid man har.

E Eklund

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida