__________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________ Free Logo From Thefreelogomakers.com
3h - Leaderboard You Travel Sweden 728x90 Teame2: Glimmer & bling-bling

söndag, januari 29, 2006

Glimmer & bling-bling

Annorlunda uttalanden från arbetssökande vid rekryteringssamtal


Jag har inga problem med att starta igång eller hålla mina bollar rullande.

Ibland får jag ett starkt behov av att göra något riktigt blygsamt eller uppseendeväckande.

Jag är väldigt obekväm inomhus.

Ibland känner jag för att slå till.

Kvinnor borde inte tillåtas dricka i en bar.

Jag tror att Gunnar Sträng var större än Olof Palme.

Jag blir lätt upphetsad på mycket.

Jag är fascinerad av eld.

Människor överallt bevakar mig hela tiden.

Jag blir aldrig hungrig.

Jag vet vem som är ansvarig för de flesta av mina problem.

Om bara lönen var bättre skulle jag resa med en karneval.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida